شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد
این شبکه در نظر دارد اخبار، مطالب، انتقادات، پیشنهادات و حرفهای دلتنگی تکنسینهای اورژانس 115 را درج نماید.
شما تکنسینهای اورژانس115 می توانید از طریق:
تماس با: 09133500694
ارسال به سامانه پیامکی:
121 4230 000 1000
پست الکترونیکی emt115yazd@gmail.com
درج در قسمت نظرات وبسایت
مطالب خود را به انتشار بگذارید.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
 به گزارش شبکه مجاز یتکنسینهای اورژانس، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: نخستین همایش ملی پزشکی و پیراپزشکی طب اورژانس با محورهای مختلفی چون اورژانس‌های اطفال، داخلی، ارتوپدی، زنان، چشم، تروما، روانپزشکی و... و همچنین مقادیر بحرانی و زمان انجام آزمایش های در اورژانس‌ها و مراقبت‌های پرستاری و مامایی در اورژانس در این دانشگاه و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار خواهد شد.

دکتر صاحبعلی منافی خاطرنشان کرد: توسعه و به کارگیری دانش مرتبط در زمینه علم بین رشته‌ای تجهیزات پزشکی در ارکان مختلف، انجام پژوهش‌های بنیادی، ملی، بین المللی در زمینه شناخت فاکتور‌های علوم پزشکی، ارائه نتایج تحقیقات و موضوعات جدید و استاندارد نوین در اورژانس، آشنایی با مباحث روز علمی، هم افزایی وتعامل مثبت اعضا و محققان با یکدیگر، تربیت نیروی انسانی متخصص و محقق در زمینه اورژانس‌های پزشکی و علوم وابسته مرتبط، همکاری علمی بامراکز تحقیقاتی وآموزشی داخلی، ایجاد فضای مناسب تحقیقات پزشکی با همکاری ارگان‌های مسئول سلامت بنیادهای ملی و بین المللی، کوشش در جلب توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و اجرایی مربوطه در داخل و خارج کشور، تشویق به انجام پروژه‌های تحقیقات میان رشته‌ای در زمینه پزشکی در کشور، ارتقاء و گسترش فرهنگ سلامت و ایمنی، گسترش و توسعه فضای تعامل بین سطوح مختلف راهبردی و عملیاتی و تبادل دستاوردهای پژوهشی و اجرایی درحوزه سلامت و ایمنی از جمله اهدافی است که در این همایش دنبال می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای ارسال مقالات خود حول محورهای ذکر شده تا تاریخ 15 مردادماه 93 به آدرس شاهرود – دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود – بیمارستان خاتم الانبیا ء (ص) - دانشکده پزشکی اقدام کرده و یا برای اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس http: //emconference. iau-shahrood. ac. ir مراجعه کرده و یا با تلفن 02332390077 تماس حاصل کنند.

منافی اظهار کرد: این همایش از 30 مهر لغایت یکم آبان ماه 93 در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد و در کنار این همایش نیز کارگاههایی علمی در نظر گرفته شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">