شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد
این شبکه در نظر دارد اخبار، مطالب، انتقادات، پیشنهادات و حرفهای دلتنگی تکنسینهای اورژانس 115 را درج نماید.
شما تکنسینهای اورژانس115 می توانید از طریق:
تماس با: 09133500694
ارسال به سامانه پیامکی:
121 4230 000 1000
پست الکترونیکی emt115yazd@gmail.com
درج در قسمت نظرات وبسایت
مطالب خود را به انتشار بگذارید.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در همایش بررسی جایگاه پرستاران در طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت مسئولیت پرسنل اورژانس بیش از سایر بخش‌ها است به همین دلیل از ابتدای تیرماه حقوق پرسنل اورژانس 2.5 برابر دیگر پرسنل می‌شود.

 وی با اشاره به تفاوت درآمد میان پزشکان و پرستاران دانشگاهی و غیردانشگاهی گفت: طرح تحول نظام سلامت برای کاهش این فاصله مطرح شده و باوجود اینکه در حوزه پزشکی این روند تا 50 درصد اصلاح شده اما در حوزه پرستاری 5 تا 10 درصد بوده که باید بهبود یابد.

ایمانیه با بیان اینکه تعرفه‌ها 40 تا 47 درصد افزایش یافته است، افزود: این مسئله در ظاهر امر به نفع پزشکان است، اما هر درصدی که به پرستاران تعلق گرفته در همان 40 درصد ضرب می‌شود و با این کار حدود 8 درصد به پرستاران اضافه شده که البته به تدریج بهبود می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: پرداخت‌های ما در تمام بیمارستان‌های شیراز به غیر از نمازی به کمتر از 4 ماه رسیده است و به زودی ضرایب پرداخت به نفع جامعه پرستاری تغییر می‌کند . وی با بیان اینکه یکی از مشکلات پرستاری کمبود نیرو است، تصریح کرد: این مشکل با سیاست‌های نظام پرستاری که در حال اجرا است در حال بررسی و برطرف شدن است.

ایمانیه خطاب به پرستاران گفت: از این لحظه به بعد پرداخت پزشکان و پرستاران هم‌زمان صورت می‌گیرد و در صورتی که بیمارستانی پرداختی پزشکان را زودتر از پرستاران انجام دهد با آن برخورد می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵

نظرات  (۱۰)

یه سوال حقوق پرسنل 115 چقده؟ حداقل و حداکثرشو بگین لدفا
مسولین محترم اورژانس گشور آیا تا الان کدومتون روزی 1500 کیلومتر رو رانندگی کردین توی سه نوبت پشت سر هم اونم توی این جاده های فاقد استاندارد استان خوزستان و پشت فرمون آمبولانس بیخوابی کشیدین و هر بار به هر دلیلی باید مطالبات و کارانه ما و علل خصوص ساعت اضافه کاری باید به مرز 30 ساعت کم بشه آیا اگه خودتون هم بودین داد اعتراضتون در نمیومد من باید بتونم تو این مشکلات زندگی جواب زن و بچه هامو بدم دوستان و مسولین بزرگوار لطف کنین کلاهتونو بالاتر بندازید
با سلام به پیشگامان جبهه سلامت
کاش به جای عجز و لابه و درخواست از این و اون به توانایی های خودمون فکر کنیم. به وحدت.به یک صدایی نه چند صدایی!
می تونیم همه پرسنل اورژانس کشور در یک حرکت نمادین و هماهنگ سرهای خودمون رو در اعتراض به پرداخت ناعادلانه (عدم اجرای قانون بهره وری و کارانه های ناچیز و...) بتراشیم و به جای چالش سطل آب یخ "چالش ایرانی سرهای تراشیده" رو ایجاد کنیم و از سایر سمن ها نیز بخواهیم ما رو در این اقدام یاری کنند.
این پیشنهاد رو بعنوان مسئول صنف فوریت های پزشکی همدان مطرح کردم و حاضر شدم خودم اولین نفری باشم که این کار رو انجام داده و در شبکه های اجتماعی قرار بدم اما همه ترسیدند!!
ترسیدند از تهدید!ترسیدند از توبیخ!
پس چطور از می تونیم به هم اتکا کنیم در جایی که اغلب پاهامون سسته!
امیدوارم سایر دوستان به این پیشنهاد فکر کنند و روزی این کار اجرایی بشه!
تیم ما بدنبال کسب کرسی مجلس دهم است و اگر این اتفاق حادث بشه حتما تو مجلس با لباس فرم و سر تراشیده حضور پیدا می کنم.
انشااله
با سلام
تو را خدا و تو رو قرآن یکم به فکر ما بدبختا هم باشید . مگه ما جزء پرسنل درمان نیستیم
خدا 114000تا پیغمبر  فرستاد که عدالت اجتماعی برقرار کنه و خاتم پیغمبران(ص) کاملترین دین رو هم ارائه دادو ما چکار کردیم؟ واقعا اسم این سیتمی که فقط پزشکان رو میبینه و کاری به اون پرستار مفلوک نداره آنچنانکه تفاوت حقوقیشون سربه فلک گذاشته، رو باید چی بزاریم؟ و اینو همه هم میدونن که  تقریبا تمام کارهای فیزیکی به گردن پرستارهاست. پرسنل اورژانس دوباره از کلیه موجودات خدا مفلوک ترند که همه بدبختی ها گردن اوناست و هر مزایایی هم تصویب شده یا میشه به اونا تعلق نمیگیره. خداشاهده کار این مسئولین و رفتارشون با قشر پرستار بالاخص پرسنل اورژانس115 دور از عدالت و رضای خداست.

هر زمان ده تا مرد تو 115 پدا کردی!
اونوقت اوضاع115 تغییر می کنه
کسانیکه سکوت می کنند و در آرزوی اجرای عدالت توسط سیستم پزشک سالار هستند.به امید حق در صد سال سوم به حقشان می رسند.


این بی عدالتی های فاحش به حق و امتیازات 115 ایها همه  ما اورژانسی هارو نسبت به شغل و انگیزه ی شغلی پاک نامید کرده.تورا به خدا مسولان به فکر باشند

ما پرسنل مظلوم 115 از وزیر محترم و رییس محترم فوریتهای پزشکی کشور عاجزانه میخواهیم همانطور که از ما کار خوب و درخور انتظار دارن اونها هم دغدغه های مار رو دریابند اورژانسی اورژانسی!!!!!!!!!!!!!!..........

با سلام تو را بخدا نیروهای 115 جرا برای هر بخشنامه ای باید سالها منتظر بمانند. بهره وری که اصلا کسی بروی خودش نمیاره الانم مصوبه پرداخت کارانه به 115 از طریق اختصاص هفت دهم درصد درآمد بیمارستانهای دانشگاه است که با گذشت سه ماه هنوز اجرایی نشده بخدا ما هم پرستاریم زحمت میکشیم ماهی 400 ساعت شیفت اجباری میدیم .عدالتتون ما رو کشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما را هم دریاب ای وزیر محترم و پرتلاش وزارت بهداشت و درمان .........................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">