شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد
این شبکه در نظر دارد اخبار، مطالب، انتقادات، پیشنهادات و حرفهای دلتنگی تکنسینهای اورژانس 115 را درج نماید.
شما تکنسینهای اورژانس115 می توانید از طریق:
تماس با: 09133500694
ارسال به سامانه پیامکی:
121 4230 000 1000
پست الکترونیکی emt115yazd@gmail.com
درج در قسمت نظرات وبسایت
مطالب خود را به انتشار بگذارید.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


 وی افزود: یکی از نکاتی که وزیر بهداشت بر آن تأکید کرد، افزایش ضریب سختی کار پرسنل اورژانس بود که قرار شد بعد از کار کارشناسی طی ماههای آینده اعمال شود و به این ترتیب حقوق و مزایای پرسنل اورژانس طی ماههای آینده افزایش پیدا می کند.

 رئیس اورژانس کشور اضافه کرد: دستور دیگر وزیر بهداشت این بود که برآورد دقیقی از تعداد آمبولانسهای فرسوده کشور انجام شود و طی یک فرآینده منطقی اقدامات لازم برای خرید آمبولانسهای نو و جایگزین شدن آنها با آمبولانسهای فرسوده انجام شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره تعداد آمبولانسهای فرسوده در اورژانس کشور گفت: تعریف ما از آمبولانس فرسوده، خودرویی است که بیش از 7 سال از فعالیت آن گذشته باشد به این ترتیب تعداد زیادی( حدود ۵۰ درصد) آز آمبولانسهای فعلی اورژانس از جمله آمبولانسهای بنز، فرسوده هستند.

وی گفت: برآورد ما این است که از مجموع حدود 3 هزار آمبولانس ناوگان اورژانس کشور حدود 1500 آمبولانس فرسوده هستند که با برگزاری منافصه حدود 800 آمبولانس آن امسال خریداری و جایگزین می شود و امیدواریم بقیه آن طی سال آینده جایگزین شود.

صابری نیا اضافه کرد: وزیر بهداشت همچنین تأکید کرد که هر چه زودتر برنامه ارائه خدمات رفاهی به پرسنل اورژانس کشور آماده و اجرایی شود، همچنین بر بالابردن سطح علمی پرسنل اورژانس با تدوین و اجرای برنامه بازآموزی پرسنل تأکید کرد.

رئیس اورژانس کشور گفت: یکی از مشکلات اساسی اورژانس کشور کمبود نیروست و هم اکنون با وجود حدود 14 هزار نیرو، بین 5 تا 7 نیروی انسانی در اورژانس پیش بیمارستانی کشور کمبود داریم که امیدواریم طی امسال و سال آینده بتوانیم با آموزش آکادمیک نیروی مورد نیاز اورژانس کشور را جذب و تأمین کنیم.

وی افزود: البته هم اکنون از طریق اضافه کاری و با فداکاری پرسنل اورژانس نگذاشته ایم خللی در ارائه خدمات اورژانس به مردم در کشور ایجاد شود اما قطعاً ادامه این روند باعث خستگی و فرسودگی نیروها می شود و نیازمند جذب نیروی کافی برای بهبود کیفیت خدمات اورژانس کشور هستیم.

 وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس درباره ایجاد پایگاههای اورژانس هوایی نیز گفت: مطابق طرح تحول سلامت تا دو هفته آینده تفاهمنامه ایجاد 16 پایگاه اورژانس هوایی با ستاد کل نیروهای مسلح امضا می شود و طی ماههای آینده با جایابی مناسب در استانهای حادثه خیر این پایگاهها برای سرعت بخشیدن به خدمات اورژانس کشور ایجاد می شوند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵

نظرات  (۳)

با سلام
من مدرک کاردانی فوریتهای پزشکی دارم ولی از استخدامی خبری نیس.به قول دوستان نیرو هست.تو شهر ما 8نفر با مدرک فوریت بیکار هستن!!!!!!!

سلام،من مدرک فوریت ها دارم و سابقه سه سال کار در اورژانس، الان پنج ماه خدمتم تموم شده و بیکارم. ده نفر دیگه از دوستام همین مشکلو دارن. نیرو هست ولی از طرف اورژانس استخدامی نمیزارن. ممنون میشم کاری کنید. قبل خدمت بصورت شرکتی واسه این ارگان زحمت کشیده ایم،بسیار سخته که الان بیکاریم بخدا
با سلام و خسته نباشید. میخواستم بدانم زمان برگزاری ازمون و جذب نیرو کی مشخص می شود. من دارای مدرک فوریت های پزشکی میباشم و در شرکت امبولانس های خصوصی مشغول کار هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">