شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد

کاری از تکنسینهای اورژانس یزد

شبکه مجازی تکنسینهای اورژانس115 یزد
این شبکه در نظر دارد اخبار، مطالب، انتقادات، پیشنهادات و حرفهای دلتنگی تکنسینهای اورژانس 115 را درج نماید.
شما تکنسینهای اورژانس115 می توانید از طریق:
تماس با: 09133500694
ارسال به سامانه پیامکی:
121 4230 000 1000
پست الکترونیکی emt115yazd@gmail.com
درج در قسمت نظرات وبسایت
مطالب خود را به انتشار بگذارید.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


وی با اشاره به این که، برای اولین بار تمامی سازمان های امدادی در قالب یک طرح، در کنار هم و زیر چتر سلامت فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: دسترسی آسان به منابع ایمنی، کاهش زمان پاسخگویی به حوادث و بلایا و در نتیجه کاهش میزان مرگ و میر و آسیب های ناشی از حوادث و بلایا از جمله مزایای اجرای این طرح است.

خانکه خاطرنشان کرد: این طرح، از سوی مرکز مدیریت حوادث وزارت بهداشت و مرکز تحقیقات و گروه آموزش سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که متولی طرح هستند، به کمیسیون ایمنی راه ها، به سرپرستی وزارت راه، پیشنهاد شد.

وی افزود: با تصویب این کمیسیون، تائید هیات دولت و تامین زیرساخت های لازم، اجرای آزمایشی آن به مدت یک سال در استان قم، آغاز می شود.

وی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات و مدیر گروه آموزشی سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که ایده دهنده اصلی این طرح به سفارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت می باشد، اظهارداشت: ایده این طرح پس از مطالعه مقایسه ای فعالیت امدادی حدود 50 کشور دنیا، به شکل طرح، تدوین شده و در مسیر اجرایی قرار گرفت.

خانکه همچنین با اشاره به نتایج مطالعات انجام شده، گفت: این مطالعات نشان می دهند که همواره یکی از بزرگترین مشکلات در پاسخگویی مناسب به حوادث و بلایا، عدم هماهنگی سازمان های درگیر امور امدادی است که این طرح به عنوان یکی از بزرگترین طرح های امدادی طی حداقل 15 سال گذشته، می تواند مشکل هماهنگی سازمان های امدادی را کاهش بدهد.

وی افزود: با توجه به زیرساخت های بسیار قوی در استان قم و نزدیکی این استان به تهران، اجرای مرحله اول این طرح، به صورت آزمایشی (پایلوت) در استان قم انجام می شود و مطمئن هستم که اجرای طرح "اورژانس ملی SOS" در این استان، موفقیت آمیز خواهد بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">